Serwer status: więcej informacji |
Telefoniczna info-linia: administracja / rejestracja domen
Sekretariat / Księgowość (deutsch) |
Tel.: 0041 - (0)32 - 729 00 40 Fax: 0041 - (0)32 - 724 85 50 admin@worldsoft.ch |
Poniedziałek do Piątku: 8.30 - 12 + 13 - 17 |
|
Domain Hotline (deutsch, english) |
Tel.: 0041 - (0)32 - 729 00 42 Fax: 0041 - (0)32 - 724 85 50 domainverwaltung@worldsoft.ch |
Poniedziałek do Czwartku: 9 - 12 + 14 - 18 Uhr Piątek: 9 - 12 + 14 - 17 Uhr |
|
Domain Hotline (français, italiano) |
Tel.: 0041 - (0)32 - 729 00 44 Fax: 0041 - (0)32 - 724 85 50 support@worldsoft.ch |
Poniedziałek do Czwartku: 9 - 12 + 14 - 18 Uhr Piątek: 9 - 12 + 14 - 17 Uhr |
GOLD SUPPORT - porady telefoniczne bez ograniczeń (agencje i klienci końcowi)
Polecamy: Za jedynie 1,13 Euro dziennie (czyli za mniej niż kosztuje filiżanka kawy!) do PaÅ„stwa dyspozycji sÄ… nasi eksperci, którzy udzielajÄ… odpowiedzi na pytania z zakresu oprogramowania oraz marketingu. Poza tym otrzymujecie PaÅ„stwo co miesiÄ…c nasz newsletter, specjalne porady dla profesjonalistów. ProszÄ™ korzystać z naszego wyjÄ…tkowego serwisu GOLD-Service! ProszÄ™ zadzwonić, a my udzielimy PaÅ„stwu wyczerpujÄ…cych odpowiedzi |
Gold Support (deutsch) |
Tel.: 0041 - (0)43 - 211.61.10 Fax: 0041 - (0)43 - 211.61.20 support@worldsoft.ch Service udzielany poprzez Worldsoft Services AG Glattbrugg, Schweiz |
Poniedziałek do Piątku:: 9 - 12 + 14 - 18 Uhr |
Gold Support (français, italiano) |
Tel.: 0041 - (0)32 - 729 00 49 Fax: 0041 - (0)32 - 724 85 50 support@worldsoft.fr |
Poniedziałek do Czwartku: 9 - 12 + 14 - 18 Uhr Piątek: 9 - 12 + 14 - 17 Uhr |
Server-Notfall-Hotline
SERVER-Notfall-Hotline - tylko w weekend - tylko w jÄ™zuku angielskim JeÅ›li chcesz w WEEKEND zgÅ‚osić awariÄ™ serwera, możesz tylko w WEEKEND skontaktować siÄ™ z nastÄ™pujÄ…cym numerem: 0041-76.373 4054 . Generalnie nasze serwery sÄ… z wielu stron automatycznie monitorowane. SysAdmins otrzymujÄ… automatycznie ostrzeżenia przez SMS. Ważna wskazówka: Ten numer jest tylko do serwerów! Na pytania z innego powodu np. software itp NIE bÄ™dzie odpowiedzi ze strony Administratorów systemu. Dodatkowo musimy naliczyć opÅ‚atÄ™ w wysokoÅ›ci 120,- Euro za każdy telefon, który nie dotyczyÅ‚ problemów serwera. ONLINE-Serwis w weekend jest bardzo czasochÅ‚onny i kosztowny. DziÄ™kujemy za zrozumienie! |
XOOPS__MB_SYSTEM_LPASS XOOPS__MB_SYSTEM_RNOW